Prowadzisz zakład fryzjerski lub masz zamiar otworzyć swój własny salon? Pamiętaj, że czasem drobne szczegóły decydują o jego sukcesie. Jednym z nieodłącznych elementów wyposażenia zakładu fryzjerskiego są peleryny ochronne. Czym powinna charakteryzować profesjonalna peleryna? Przeczytaj nasz krótki artykuł.
Marzeniem wielu klientów salonów fryzjerskich jest szybka metamorfoza, dzięki której po wyjściu będą mogli cieszyć się nowym image’em. Oprócz nieudanej fryzury nic tak nie psuje ich humorów jak plamy na nowych spodniach czy eleganckiej bluzce, które mogą okazać się niemożliwe do usunięcia. Dlatego tak ważne jest zachowanie środków ochronnych w czasie wizyty. Peleryny fryzjerskie to akcesoria, które chronią odzież klienta przed zabrudzeniem środkami chemicznymi oraz zachlapaniem wodą w trakcie wykonywanych zabiegów. Dodatkowo sprawiają one, że ścięte włosy swobodnie spadają na podłogę, nie przeszkadzając w dalszych czynnościach. Peleryny fryzjerskie foliowe powinny być odpowiednio długie, by dobrze spełniać swoją funkcję i zapewniać maksymalny komfort klientów. Muszą być wykonane z wytrzymałej folii, która nie porwie się w pierwszych minutach wizyty w salonie.
PELERYNY FRYZJERSKIE JAKO REKLAMA
Wszystkie akcesoria fryzjerskie, także peleryny, mogą być nośnikiem reklamy i elementem budowania wizerunku przedsiębiorstwa. Peleryny fryzjerskie produkowane są jako przezroczyste lub pokryte nadrukami. Właściciele zakładów najczęściej wybierają naniesienie na folię nazwy firmy, może to być jednak inny wzór, na przykład logo lub inne informacje. Najczęściej wzór ten jest powielany na innych akcesoriach, na przykład fartuchach fryzjerskich. Nadruk powinien być spójny z kolorystyką wszystkich nośników reklamy i wystrojem wnętrza salonu. Pamiętaj, że reklama działa w sposób podświadomy. Nawet jeśli klient nie zabiera ze sobą gadżetów, piękne przedmioty i wystrój wnętrza sprawi, że pewnością zapamięta nazwę twojej firmy, a wspomnienie wizyty będzie w nim budzić miłe skojarzenia.